Elérhetőség

jóAlvás Központ - elérhetőségek - rendelő

Tisztelt Ügyfeleink!

A koronavírussal kapcsolatos helyzetre való tekintettel mindannyiunk védelme érdekben, 2020. március 16. napjától kezdődően rendelőink látogatása tekintetében az alábbi korlátozó szabályt vezettük be:
 

  • A rendelések időtartama alatt rendelőinkben (beleértve a várótermeket is) csak az a páciens tartózkodhat, aki a rendelésre érkezett.
  • Gyermek páciensek esetén és egyéb különösen indokolt esetben (mozgásában korlátozott személy) maximum 1 fő kísérőt tudunk fogadni. További kísérők csak a rendelőn kívül tartózkodhatnak.

 

Köszönjük megértésüket és kérjük a fenti szabály tiszteletben tartását!

Címünk: Budapest, I. kerület, Ostrom u. 16. I. emelet 1. (17-es kapucsengő)

Bejelentkezés:

recepciónk munkanapokon reggel

8:00 és este 20:00 között érhető el.

Telefon: +36 30 50 79 822

info@joalvaskozpont.hu

Megközelítés tömegközlekedéssel:

4-6 villamossal / piros metróval a Széll Kálmán (korábbi Moszkva Tér) térig, majd onnan gyalog kb. 5 perc

Megközelítés autóval:

Moszkva tér felől - Ostrom u.

Clark Ádám tér felől: Bem rakpart - Csalogány u. - Széna tér - Széll Kálmán tér (Krisztina krt és Szilágyi Erzsébet fasor kereszteződésben megfordulni) - Ostrom u.

Nyugati pályaudvar felől : Szent István krt. - Margit híd - Margit krt. - Széna tér - Széll Kálmán tér (Krisztina krt és Szilágyi Erzsébet fasor kereszteződésben megfordulni) - Ostrom u.

Óbuda felől: Margit krt. - Széna tér - Széll Kálmán tér (Krisztina krt és Szilágyi Erzsébet fasor kereszteződésben megfordulni) - Ostrom u.

Fizető parkolási lehetőség van az utcában illetve a Mammut üzletközpontban.

Időszakosan vonalaink túlterheltek, ezért huzamosabb foglaltság esetén, kérjük küldje el elérhetőségét emailben az info@szemeszetikozpont.hu  címre, és visszahívjuk! Köszönjük türelmét!

Időpont megerősítés:

Kollégáink minden esetben 3-szor próbálják meg pácienseinket az időpont előtt legalább egy munkanappal korábban felhívni, hogy egyeztessék vele az előre lefoglalt időpontot, valamint az esetleges változásokat áthidalják a páciens érdekeinek megfelelően. Amennyiben nem sikerült elérnünk többszöri próbálkozás ellenére sem, úgy időpontfoglalását automatikusan töröljük.

Időpontlemondás:

Amennyiben mégsem tud eljönni a megbeszélt időpontban, az idõpontot kérjük, hogy legkésőbb 24 órával az idõpontot megelõzõen mondja le! Kérjük, ne vegye el mások elől a helyet. Megértését köszönjük! Ellenkező esetben a vizitdíj 50%-át felszámítjuk a következő megjelenés alkalmával.

Korábbi leletek:

Felhívjuk pácienseink figyelmét, hogy az egészségügyi törvény 26 §-nak értelmében a betegnek tájékoztatni kell a kórismeret megállapításához, a megfelelő kezelési terv elkészítéséhez és a beavatkozások elvégzéséhez a kezelőorvost, minden korábbi betegségéről, gyógykezeléséről, gyógyszer vagy gyógyhatású készítmény szedéséről, (kérjük, lehetőség szerint pszichiátriai kezelésről, gyógyszerekről is) egészségkárosító kockázati tényezőiről. Ellenkező esetben a vizsgálatot végző orvos a vizsgálatot megtagadhatja.

Kérjük, hogy minden esetben hozza magával korábbi leleteit!

Érkezés:

Megkérünk minden kedves Páciensünket, hogy a szükséges adminisztráció miatt érkezzen 15 perccel korábban rendelőnkbe. A vizitekre hozza magával TAJ számát, ami a receptíráshoz lehet szükséges, illetve Prima Medica Egészségkártyáját (ha már rendelkezi vele). Együttműködésüket előre is köszönjük!

 

Tisztelt Betegünk!

Örömünkre szolgál, hogy betegségének kivizsgálására, gyógyítására a jóAlvás Központot választotta. Orvosaink és segítő munkatársaink azon lesznek, hogy az Ön elvárásait maximálisan teljesítsük. A pontos és zökkenőmentes betegellátás segítéséről előjegyzési rendszerünk gondoskodik. Az előjegyzett időpont vállalásával a jóAlvás Központ biztosítja a kért szakorvosi kezelés elvégzését. Az előjegyzési rendszer feltételezi az adott szakorvosi ellátás átlagos időszükségletét (30 perc) ahhoz, hogy az előjegyzés szerint a betegek várakozás nélkül kerüljenek a szakorvosi rendelőbe.

A gondos tervezés és a pontos előjegyzési gyakorlat betartása mellett is előfordulhat azonban, hogy torlódás alakul ki egyes rendeléseknél. Ez adódhat a tervezettnél hosszabb időt igénylő betegellátásból, de nem ritka az előjegyzett időpontnál későbbi érkezésből származó csúszás sem, amelyet sajnos csak a következő beteg várakoztatásával tud a rendszer korrigálni. Ilyen esetben kérjük megértését. Amennyiben olyan helyzet alakul ki, amely az Ön számára kifogásolható, kérjük forduljon a recepcióhoz, ahol megfelelő tájékoztatást kap.

 

Bejelentkezéssel kapcsolatos adatkezelési információk:

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy szolgáltatásainkról személyes érdeklődés, szolgáltatásainkra bejelentkezés az egészségügyi törvényben (1997. évi CLIV. törvény) meghatározott egészségügyi ellátás része, ezáltal az Ön által az érdeklődés illetve bejelentkezés során megadott, általunk elkért személyazonosító-, személyi- és egészségügyi adatainak általunk való kezeléséhez az egészségügyi és a hozzájuk kapcsolódó személyes adatok kezeléséről és védelméről szóló 1997. évi XLVII. törvény 12§ (2) bekezdése értelmében Ön hozzájárulását adja.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy egészségügyi szolgáltatónk (Budai Allergiaközpont) a Prima Medica EgészségHálózat (www.primamedica.hu) tagja, központi ügyfélszolgálatát a Prima Medica Ügyfélszolgálat látja el, így az Ön által bejelentkezéskor megadott adatokat a Prima Medica Ügyfélszolgálatot üzemeltető T&G Health Kftnek, mint adatfeldolgozónak átadjuk a bejelentkezéssel, időpontegyeztetéssel kapcsolatos ügyek gördülékeny intézése, Önnel kapcsolattartás érdekében - személyes érdeklődésével, bejelentkezésével ezen átadáshoz Ön hozzájárulását adja.

További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat.

Köszönjük, hogy a jóAlvás Központot tisztelte meg bizalmával!