Elérhetőség

jóAlvás Központ - elérhetőségek - rendelőCímünk: Budapest, I. kerület, Ostrom u. 16. földszint 6.

(10 kapucsengő, udvaron balra)                         

Bejelentkezés: +36 70 882 6307

recepciónk munkanapokon reggel 8:00 és este 20:00 között érhető el.


Email:info@joalvaskozpont.hu

Megközelítés tömegközlekedéssel:

4-6 villamossal / piros metróval a Széll Kálmán (korábbi Moszkva Tér) térig, majd onnan gyalog kb. 5 perc

Megközelítés autóval:

Moszkva tér felől - Ostrom u.

Clark Ádám tér felől: Bem rakpart - Csalogány u. - Széna tér - Széll Kálmán tér (Krisztina krt és Szilágyi Erzsébet fasor kereszteződésben megfordulni) - Ostrom u.

Nyugati pályaudvar felől : Szent István krt. - Margit híd - Margit krt. - Széna tér - Széll Kálmán tér (Krisztina krt és Szilágyi Erzsébet fasor kereszteződésben megfordulni) - Ostrom u.

Óbuda felől: Margit krt. - Széna tér - Széll Kálmán tér (Krisztina krt és Szilágyi Erzsébet fasor kereszteződésben megfordulni) - Ostrom u.

Fizető parkolási lehetőség van az utcában illetve a Mammut üzletközpontban.

 

Tisztelt Betegünk!

Örömünkre szolgál, hogy betegségének kivizsgálására, gyógyítására a jóAlvás Központot választotta. Orvosaink és segítő munkatársaink azon lesznek, hogy az Ön elvárásait maximálisan teljesítsük. A pontos és zökkenőmentes betegellátás segítéséről előjegyzési rendszerünk gondoskodik. Az előjegyzett időpont vállalásával a jóAlvás Központ biztosítja a kért szakorvosi kezelés elvégzését. Az előjegyzési rendszer feltételezi az adott szakorvosi ellátás átlagos időszükségletét (30 perc) ahhoz, hogy az előjegyzés szerint a betegek várakozás nélkül kerüljenek a szakorvosi rendelőbe.

A gondos tervezés és a pontos előjegyzési gyakorlat betartása mellett is előfordulhat azonban, hogy torlódás alakul ki egyes rendeléseknél. Ez adódhat a tervezettnél hosszabb időt igénylő betegellátásból, de nem ritka az előjegyzett időpontnál későbbi érkezésből származó csúszás sem, amelyet sajnos csak a következő beteg várakoztatásával tud a rendszer korrigálni. Ilyen esetben kérjük megértését. Amennyiben olyan helyzet alakul ki, amely az Ön számára kifogásolható, kérjük forduljon a recepcióhoz, ahol megfelelő tájékoztatást kap.

Köszönjük, hogy a jóAlvás Központot tisztelte meg bizalmával!